2011. 03. 30.

Bárányhimlő után maradt hegek begyógyítása






3.

Kisfiamnak 1,5 éves korában bárányhimlője lett. Nagyon sok pöttye volt. Amikor azok leszáradtak, nagy árkok keletkeztek a bőrén. Minden pötty helye ilyen volt, azt gondoltam hamar elmúlik. De a gyermekorvos kiábrándított. Előfordulhat, hogy némelyik árok megmarad. „Biztos látott már anyuka olyan bőrszínű mélyedéseket arcon, karon stb.” haza felé menet megfogalmazódott bennem, lehet máson lett ilyen, de ha nem muszáj Bernáton nem szeretnék látni ilyen árkokat. Elhatároztam, hogy meggyógyítom. Lefekvéskor segítséget kértem. Elképzeltem, hogy az a kis fénypiramis, ami minden ember homlokán megtalálható, azt kinagyítom képzeletben. Olyan nagy lesz, hogy a gyermek tetőtől talpig belefér. Amikor benne ült a piramisában, gyógyító energiát kértem bele. Konkrétan bőrregeneráló energiát. Lelki szemeim előtt megjelent egy égi gyógyító, aki Bernát bőrére zöldeskék színű, zselés anyagnak tűnő energiát kent. Ezt megismételtem naponta többször. Többször arra gondoltam, hogy mintha a bőrét kinyújtanám, és ezáltal megszűnik a mélyedés. Két nap múlva látványosan halványodtak a popsiján a pöttyök, harmad napra pedig a homlokán lévő árkok apróra összementek. Aki nem hiszi járjon utána!






Annyival egészíteném ki még, hogy a fizikai síkon utána jártunk milyen vitaminok segítik a bőrképződést, és lyan ételt készítettünk, amiben sok található.



pl. a zöld leveles zöldségek, az olajos magvak, és a sárgarépa.





Írta: Kemény Veronika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése